Forum: Diskusjon

Gloppen Skulpturpark Byrkjelo

Gloppen Skulpturpark Byrkjelo
STED: GLOPPEN SKULPTURPARK BYRKJELO
TID: LØRDAG 8 MAI KLOKKA 1300
KUNSTPROGRAM
1. Tre skulpturer avdukes med to titler ”Kunstdebatt i Jølster” og
”Ein Jølsterdag”
2. Oddvar Torsheim opptrer med ord og sang
3. Kunst og Frihet: 8 Mai markering v/Eikaas
4. Fanfarer med Magnus Willumsen
5. IKOK presentasjon: En ny offentlig kunstretning
6. Presentasjon av 17 mai utstyr
Rekkefølgen i kunstprogrammet blir bestemt ved loddtrekning. Denne gangen vektlegges streng programstruktur. Og at publikum oppfører seg ordentlig. Ikke tilte over av begeistring. Piping er forbudt. Og applausen bør være møblert og begrenses i tid og styrke.
Velkommen til alle som ikke gidder å sitte hjemme og kjede seg eller traske rundt i flått og dyremøkk.

Hilsen Stig Eikaas

Profilprodukt - Friluftshelga

Dei fleste festivalar og arrangement rundt om i landet har profilprodukt som t-skjorter, pyntegjenstandar, brosjyrer osv..

Kvifor har ikkje Friluftshelga dette? Kva med å lage dette i framtida?

Dette måtte vere ein perfekt måte å få folk til å huske Hyen. Eller?

Lokale nettsider - DI meining!

Som mange veit driv eg med webutvikling. Eg har ein del kundar i Hyen, men det er berre 2 av desse som har operative nettsider – endå. (Nokre er under planlegging osv.)

For å få så brukarvennlege og gode nettsider som mogleg, tenkte eg å spør de som er på HyeNett om kva de syns.

Gje både ris og ros! Mitt mål som webutviklar er å gje ein bra opplevelse til brukarane.

Lenker:
Hyen Natur og Friluft
Larstunet
HyeNett

Når de kommenterar vil eg gjerne at de skriv sånn:

HyeNett:
Eksempeltekst, ekstekst

Hyen Natur og Friluft:
Eksempeltekst, ekstekst

Larstunet:
Eksempeltekst, ekstekst

Framtida til Hyen på internett

Hyen.com har vore oppe på nettet sidan år 2000. Den har hatt omtrent samme design sidan starten, og altså ikkje blitt oppdatert noke svært på designdelen. I det siste har det også vore slapt på innhaldsdelen.

Derfor fekk eg i februar 2009 idéen om å lage ei side for Hyen, her på origo.no, med moderne design og moglegheit for brukargenerert innhald, diskusjon, opplasting av bilder osv..

Tanken var å få Hyarane til å engasjere seg i å få Hyen synleg på internett, og få dei til å vere med på å lage ei skikkeleg nettside for Hyen. Men, det viser seg at interessa ikkje er fullt så stor som eg hadde forventa. 30 medlemar på eit år er ikkje noke eg vil skryte av, sjølv om det er ein start. Eg har fleire gonger hengt opp reklame på Joker, utan at det har gitt noko stort utfall. Dette syns eg er veldig synd, men eg gir meg ikkje, og kjem til å fortsette med reklame, og det som må til for å åpne auga til Hyarane.(He-he)
Får sjå om annonsering i avis kan vere eit alternativ etter kvart..

Eg har sakte men sikkert prøvd meg fram med nettsida, og det at Hyen på Origo fekk ny identitet i 2010, då den navn til HyeNett trur eg er eit steg i riktig retning.

No jobbar eg med å lage ein grafisk profil for HyeNett. Den består for det meste av grønfarge, tekst med skygge osv.. Altså litt 2010, og ikkje 2000. Det håpar eg blir tatt godt imot :-)

Elles vil eg takke dei som må ha tipsa folk om sida, og sjølv om eg ikkje har nokon statistikk trur eg det har vore nokon klikk innom HyeNett, sjølv om det er få medlemar her.

Mitt håp er naturlegvis at HyeNett ein gong i framtida vil bli hovudside for Hyen!

Kva trur du? Kjem HyeNett til å ta over for Hyen.com?

- Christian

Friluftshelga 2010

Eg treng forslag til å få mest mogleg oppmerksamheit rundt HyeNett under Friluftshelga 2010!

Har tenkt på konkurranse, med premiar, men det må i såfall vere ein vervekonkurranse. Då er eg redd det blir vanskeleg for meg å organisere..

Har de forslag? :-)

- Christian

Fornying av idrettsplassen i Hyen

Det var fint å sjå at hyarane har fått ei så flott plan for ei oppattnying av idrettsaktivitetane i bygda. Dei har løyst dei fleste problema på ein god måte.

Det er berre ein ting som står att: Har hyarane tenkt kva det kostar med kunstgrasbane? Å koma under 100 000 kr i vedlikehald pr. år, er mest umogeleg utan ein durabeleg innsats av dei frivillige, for skal ein få bana til å vare ein 12-15 år, må det betydeleg vedlikehald til. Ein god del ekstrautstyr må ein og skaffa seg, og det skal kostast og børstast. Og det er mest berre fotball som kann nytta kunstgrasbana.

Eg meinar det er flott at ein får ei fin bane i Hyen, men ein må og ta med kva det kostar å drive ei slik bane. De vert i så fall ikkje dei fyrste som kjem til å slita med utgiftene. Og tek ein ikkje vedlikehaldet alvorleg, kann det gå
med denne bana som i Førde, at det vert som å spele på betong, når gummiknottane vert skralla av.

Likevel. Lukke til!

Magnus Hope
Jølster

Forslag til å få ei betre side for Hyen på Origo!

Eg treng forslag til ting som kan gjerast for å få ei betre side for Hyen på Origo.

Hittil har eg tenkt å:
- Sette opp webkamera som sender live 24/7 frå Hope. – Målet er å få det opp før jul (Leveringstid)
- Kanskje endre design på sida. (Dette gjer eg ved hjelp av min eigen CSS-kunnskap)

Treng mange fleire forslag! :-)

Kva heiter Hyen sentrum?

Olav Egge spør, som ein kommentar til eit bilde, om det heiter Straume eller Hyen sentrum. Det er ei interessant problemstilling som bør diskuterast nærare. Straume er opphavleg namnet på garden, men etterkvart som Straumsholmen har utvikla seg til eit bygdesenter, burde ein nok bestemme seg for kva senteret skal heite. Den gamle skulekrinsen heitte Straume krins og omfatta Holme, Å og Hope i tillegg til sjølve Straumsholmen. Vi dalingane sa alltid at vi skulle ned til sjøna eller ned på Hyen, aldri ned til Straume eller Straumsholmen. Kom igjen folkens, diskuter og kom med gode forslag. Det har aldri vorte bestemt noko eige namn på bygdesenteret i Hyen. Mvh Magnar

Har du ein gammal Bergheim-sluk ?

Det er ei stor glede å kunne fortelje at Bergheim-sluken er i produksjon att.

Sluken vart utvikla av Anders Bergheim i 1936 i Flekke-/Guddalsvassdraget.
Han vart seld over heile landet fram til 1960. I 1987 døde Alf Bergheim, son til oppfinnaren,
og eg tok over Bergheimsluken av to grunnar. Bergheimsluken fisker godt og ikkje minst,
det handler om å ta vare på lokal kulturhistorie.

Bergheim-sluken vert no levert med splittringar frå Søvik og Mustad krok 7794DS.

Bergheimsluken finst i blank og kopar.

Koparvarianten er ein spesiell sluk. Let du han ligge ute i hagen i 2 døgn, vert han mørkare og flekkete.

Denne lite tiltalande fargen for eit menneskeleg auge, har eg teke utallige laksar på. Vil du ha han skinande blank att, pusser du han med litt stålull.

Bergheimsluken finst i 3 lengder.

Kopar: Stor i vektene 41- og 34 gr. Rekorden er laks på 26 kg teken i Gloppenelva.
Blank: Stor i vektene 29- og 22 gr. Sluken i 22 gr. er dorgesluken.
Blank: Medium i vektene 24- og 15 gr. Sluken i 24 gr. passer i djupare kulpar.
Blank: Liten i vektene 14- og 11 gr. Sluken for stor kjø/ørret. Rekorden er 8,1 kg teken på Byrkjelo.

Bruk av Bergheimsluken.

Bergheimsluken skal fiskast med sakte fart.
Mitt beste råd er å stå nederst i hølen og kaste oppover elva. Du sveiver så roleg og let sluken bevege seg med strømmen nedover. Han vil då passere alle fiskane som står der. Dei vil sjå sluken fordi dei står med hovudet vendt oppover elva.

Bergheimsluken med 3 krokar.

Den opphavlege Bergheimsluken hadde 2 side-dreggar. Det var for å sikre ekstra god kroking. Laksen tek vanleg vis sluken på tvers. Vil du bruke fleire krokar, bør sidekrokane vere str. 6 eller mindre for å hindre at krokane hekter i kvarandre.

Fargen på Bergheim-sluken.

Den opphavlege hadde ei raud halvside. Seinare kom både raud og svart halvside.

Kulturhistorie.

Har du ein gammal Bergheim-sluk liggande, byter eg den i ein av ny utgåve om det er ynskjeleg.
Med gammal sluk meiner eg ein av dei handbanka utgåvene.
Eg synest det er viktig å kunne samle nok Bergheim-slukar for
å kunne dokumentere vår kulturhistorie retta mot sportsfiske.

Har du opplevingar/gode fiskehistorier med Bergheim-sluken, lat andre få høyre dei.

Lukke til med Friluftshelga !

Bjarne

Annonse